00:00
00:00
View Profile Sh0T-D0wN
I blame the French.

28, Male

Librarian

Pittaburgh

5/21/06

Level:
58
Exp Points:
36,535 / 37,340
Exp Rank:
189
Vote Power:
9.84 votes
Rank:
Major
Global Rank:
542
Blams:
2,315
Saves:
13,224
Whistle:
Silver
Trophies:
31
Medals:
156
Supporter:
3m 4d

Over 9000!

Posted by Sh0T-D0wN - June 24th, 2008


Credits:

Decatur Public Library
Some other library
Some Mex as the Roman Colosium
Some house in Japan
Japanese chicks probably eating dogmeat
The Spongebob Squarepants Movie
Some Hooters chicks
Guess Who? The Game (You lost BTW)
Pedo Donald Duck
The Blue Screen of Death
Pikachus' Vagina
Batman
Diddy Kong Racing
Whatever the fuck animal that is
Some guy
The "I see what you did thar" House
King Lionidas
MST3K
The T-rex Pilot
Some Building
Some Guy 2
Some Fag
Speed Racer
Brak
The Log Jammer
Windows Defualt
The Shining
Australia
The Street Sharks
Bioshock
Dic
1$ in American Currency
Some Dead Guy
Bananas In Pajamas
Zombies
Splash Mountain
Skelator
The Kid-Horse Picture
Toms 1, 2 AND 3
Hitler
Some Wooden Rollercoaster and black kid
Obama
Produce
Joypig1990, Officer Downie and Paultimate
Two Goats
Batmans' Last Supper
/b/
The Bearaffe
The Bearilla
The Lizraff
Cornealius
An Airplane
20$ In American Currency
Joypig1990 and Myself (Yes, that's me)
Some Old Nintendo Add
Some Funeral
A Funny Picture That Isn't
Angrey Faic
John
Leanman
Stimpy
Adventure
Adventure, Horror, Fantasy, and Whoever the kid is from The Pagemaster
Gargamel and the two Nameless Kids
Spongebob Squarepants
40 Lb. Box of Rape
Meth
A Happy Famliy
Some Picture
An Awesome License Plate
Tough Cat
Ram
Angrey Black Kid
Fat Boy
I CAME! Kid
Capslock Man
Pinhead Larry
The Dark
Skeeter
Weegee and Marioee
Some Unfortunate Man
A Creepy Black Chick
FACE!
Black Milkman
Mama Luigi
Vageta
Nappa


Comments (43)

What?

Lol wut.

I love you so much! Your my new favorite artist!

^.^

Finally.... I can get my "over 9000" fix here on NG, rather than having to go off to YouTube for it. THANKS, MAN.

HEY!!! >:(

you forgot to credit WEEGEEE!!!!

Oh shit you're right! I'll do that right now.

much love :3

Ditto :3.

Not crediting the song maker?

He's credited on the page. It's DJ Gotcha

Shit was SO cash.

Flash related: it's me and my bitch.

My power level is nine million billion trillion zillion ka-drillion thousand.

my god... Harry's power level is OVER NINE THHOUSSSSANDDDDDD!!!!!!!!!! >:O

good work, you just ruined the standard of what a good animation was, now we wont get good shit anymore.

There isn't a standard for a good animation. If it's funny in the art, audio, or plot, then it's a good movie overall.

Plus it's entirely opinionated.

loved it. that was so funny.

Awesome flash.
Surely you can can provide us with a link to the mp3 you used? My googlefoo has failed me, and I want that remix on my mp3 player next to the ultimate showdown and sparta remix, I'm sure I'm not the only one.

I got it from a torrent, if you want the .mp3 PM me your email and I'll get it to you.

gud

You should've used the scratch disk remix instead. Includes classics such as "We've managed to avoid DROWNING" and "THE WHOLE UNIVERSE IS GOING TO DIE"

Scratch disk remix?

You didn't even credit Kajeto-kun...And, yes, I'm aware that the song used in the video was not by him, but Kajeto still created this parody which easily allows him some credit a lot more than "some guy" deserves.

Then I guess I should credit Tim Berners-Lee for creating the first web browser Internet hook up. Along with everyone who worked on DBZ for making the line in the first place.

Yay

LOL
and that "Some house in Japan" is the fucking golden house ( shrine)
but I loved your movie anyway

I don't read up on Japanese culture :(.

are you gonna make one about Piccolo's balls are inert?

Nope.

the numbers of views......... its......... OVER 9000!!!

'Ndeed.

Meh, I didn't really like the movie very much. I'm sure it won't hurt you in any way since you got so many good comments to know that I didn't find the movie enjoyable.

But I respect you for not giving me a "9000/10!!!! LOL!".

And not everyone likes the same thing, so don't worry ;).

More Results